PODSUMOWANIE ROKU 2016 - TOP 10 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK


                           | TOP 10 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK |

 

Hej Kochani!
Mamy dzisiaj ostatni dzień obecnego roku, a więc czas czytelniczego podsumowania. Ograniczę się jednak tylko do wybrania 10 najlepszych przeczytanych przeze mnie książek w roku 2016. Pomijając wszelkie opisy będzie to stosunkowo krótki post, a obok każdego tytułu znajdziecie wystawioną przeze mnie ocenę. Kolejność książek nie będzie miała znaczenia.
A więc zaczynamy!




1.  ,,ATLAS CHMUR''


                             
                              OCENA - 10/10                             




2. ,,ZAKLINACZ SŁÓW''



OCENA - 10/10



 3. ,,PANI NOC''



OCENA - 10/10



4. ,,ŚWIATŁO MIĘDZY OCEANAMI''



OCENA - 9/10



5. ,,AKADEMIA DOBRA I ZŁA - DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE''



OCENA - 9/10



6. ,,OSTATNIA PIOSENKA'' 



OCENA - 10/10



7. ,,ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ''



OCENA - 10/10



8. ,,HOPELESS''



 OCENA - 9/10



9. ,,ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK''



OCENA - 9/10



10. ,,CENTRAL PARK''



OCENA - 9/10




A JAKIE SĄ WASZE ULUBIONE KSIĄŻKI ROKU 2016? 
      ♥ 

18 komentarze:

  1. U mnie zdecydowanie Małe życie,Hopelles,Pani Noc,seria Rywalki,Królowa Tearlingu,Królowa Cieni,Prawo pierwszych połączeń,Baśniarz,Król Kruków,Szóstka Wron i pewnie jeszcze kilka się znajdzie:D ale za to od dwóch lat na mojej półce leży Atlas chmur! W tym roku muszę to koniecznie przeczytać!:) ❤ Paulina boska_safona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z kolei od dawna zbieram się do ,,Małego Życia'', ale w tym roku również nadrobię :D ,,Baśniarz'' także strasznie mi się podobał, dość brutalna, ale cudowna książka :> Natomiast ,,Atlas Chmur'' jest zdecydowanie trudniejszą lekturą, ale według mnie całość prezentuje się rewelacyjnie! Polecam również ekranizację :)

      Usuń
  2. Zainteresował mnie tytuł książki ,, ZŁODZIEJKA KSIĄŻEK '' Na pewno po nią sięgnę, jak jeszcze dałaś jej taką wysoką ocenę to za pewne jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! To jedna z tych książek, która mniej lub bardziej, ale podoba się chyba wszystkim. Naprawdę wyjątkowa :)

      Usuń
  3. Ulubione książki 2016? Długo przeze mnie wyczekiwany "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"- porażająca i szokująca, zupełnie inaczej się ją czyta bez szczegółowych opisów p.Rowling. Słyszałam, że ciekawa może być książka pt."Światło,którego nie widać" Anthony Doerr.:) Czytał ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o niej dużo dobrych opinii :) Gdy tylko pojawi się u mnie w bibliotece, zabieram się za czytanie :>

      Usuń
  4. "Światło między oceanami" bardzo mnie ciekawi, muszę sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka różni się od tych, które można spotkać na sklepowych półkach, a przy tym przedstawia piękną historię. Serdecznie polecam!

      Usuń
  5. Czytałam pozycje 8 oraz 9 i bardzo mi się podobały. To właśnie od Hopeless zaczęła się moja historia z Colleen Hoover.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hopeless jest jak na razie moją ulubioną książką Hoover :> Zobaczymy jak będzie z pozostałymi jej tytułami, których jeszcze nie czytałam.

      Usuń
  6. Światło jest rewelacyjne ;)

    kiniabook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam cztery powieści z wymienionych" "Ostatnią piosenkę", "Zanim się pojawiłeś", "Hopeless" oraz "Złodziejkę książek" i wszystkie mi się podobały, ale najbardziej uwielbiam "Złodziejkę książek" za świetną historię, osobliwą narrację i zakończenie.
    Pozdrawiam ciepło!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Złodziejka Książek'' jest bez wątpienia wyjątkowo poprowadzoną historią!
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. "Hopeless" i "Zanim się pojawiłeś" znalazło się również na mojej liście najlepszych książek, które przeczytałam w 2016 roku :) Te książki, razem z "Promyczkiem" zrobiły na mnie duże wrażenie i wylałam przez nie morze łez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bardzo podobnie! ,,Promyczka'' niestety nie przeczytałam do tej pory, ale zamierzam to zmienić w tym roku, bo wszyscy bez wyjątku polecają tę książkę :D

      Usuń
  9. Światło między oceanami, Zanim się pojawiłeś, Ostatnia piosenka - też uwielbiam. <3 A książki Hoover mam dopiero zamiar przeczytać.
    http://itsabookgeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serducha polecam książki Hoover!
      Ta autorka tworzy niesamowite powieści :D

      Usuń

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA