UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG




WITAJCIE! ✓

 

 Booksofmylifeee nominowała mnie do tagu Unpopular Opinions Book Tag, który jest moim pierwszym tego typu, zatem bardzo dziękuję! ♥
Jeśli jesteście zainteresowani, poniżej znajdziecie 9 kategorii, do których ciężko było mi przyporządkować jakiekolwiek tytuły/postacie, ale jakoś poszło :D
Tak więc, jedziemy!



1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.

 


 Wiecie co, miałam z tym niemały problem, ponieważ przeważnie książki, których naprawdę nie lubię, nie są zbyt znane lub nie w aż tak dużym stopniu, żeby je tu wymienić. Jednak Girl Online kojarzy chyba każdy i choć pierwsza część była przyjemna, to druga przypominała pisane przez dziesięcioletnią dziewczynkę opowiadanie, które...No nie było dobre.




 2. Popularna książka lub seria , której wszyscy nienawidzą, a ty lubisz.

 

 

Cóż, fanką Greya nie jestem, ale pierwszy tom naprawdę był dobry! xd
Może wiele osób skrytykuje mnie za taką opinie, ale gdyby autorka tej trylogii skupiła się bardziej na stronie psychologicznej bohaterów, która rzeczywiście występuje (przysłonięta niestety zbyt dużą ilością scen erotycznych, które w późniejszej części są wręcz niesmaczne) i gdyby Anastasia zlitowała się nad ludźmi, przestając nawijać o swojej wewnętrznej bogini, seria wypadłaby o wiele lepiej. Pierwszy tom mi się podobał, drugi już nie, trzeciego jak na razie nie czytałam. Ale za to jestem ciekawa filmu ;d




  3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater wybiera według ciebie złą osobę, lub literacka para, której nie lubisz.



Nie wiem ile osób kojarzy ten tytuł, ale Jeremy i Lexie byli jak na swój wiek tak mało dojrzale wykreowani + wszystkie wydarzenia przedstawione w tej książce, które według mnie były jednym wielkim nieporozumieniem i niewypałem, sprawiły, że ta dwójka źle mi się kojarzy. Jest to chyba jedyna przeczytana przeze mnie do tej pory książka Sparksa, które całkiem mnie rozczarowała. Mimo iż normalnie uwielbiam jego twórczość.




 4. Popularny gatunek, po który rzadko sięgasz.

 

 

W zasadzie czytam wszystko co wpadnie mi w ręce niezależnie od gatunku. Jeśli już, mogłabym wymienić tutaj tylko biografie lub powieści historyczne (oparte na faktach).



5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego ty nie lubisz.

 




  Holden Caulfield
Naprawdę ten chłopak swoim światopoglądem popsuł książkę. 




 6.Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.




Gayle Forman

Co prawda czytałam z jej książek jedynie ,,Zostań Jeśli Kochasz'', ale ani trochę nie ciągnie mnie do pozostałych tytułów jej autorstwa. Styl pisania w ogóle mnie nie przekonał, a wnioskując z opisów pozostałych powieści, nie znalazłabym tam raczej nic dla siebie.




 7. Popularny motyw/wątek, którego masz już dość.



W sumie mogłabym odpowiedzieć, że schemat ''zły chłopiec, dobra dziewczyna, po czym okazuje się, że on wcale nie był taki do końca zły'', jest nudny i przereklamowany, ale to też zależy od całości wykonania. Niektóre historie z tego typu zagraniami nadal są dobre i interesujące. Bardziej denerwuje mnie fakt, że każda postać w większości książkach musi pięknie wyglądać. Dziewczyny bez makijażu w byle jakich ubraniach wciąż zachwycają urodą, a co lepsze każda z nich trafia zawsze na mega przystojnego faceta. Naprawdę nic by się nie stało, gdyby autor/ka użył/a bardziej subtelnego opisu i nie idealizował/a bohaterów aż tak bardzo.




 8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.

 



Może rzeczywiście jest inaczej, ale oglądałam pierwszą część filmu i wygląda mi to na słabą podróbkę Igrzysk Śmierci. Jak na razie nieprędko przekonam się do przeczytania Niezgodnej.




 9. Film lub serial, który podobał ci się bardziej niż książka

 




Serial już od 7 lat kocham całym serduchem, mimo że na chwilę obecną poziom odcinków spadł strasznie w dół. Jednak TVD, tak jak wiele razy wspominałam, to moje drugie życie i ogromny sentyment. O książkach także nie powiem złego słowa, jednak serial jest nieporównywalnie lepszy ♥



Do tagu nominuję Zuzę z bloga  https://itsabookgeek.blogspot.com/

 

 

22 komentarze:

  1. Szkoda, że nie chcesz sięgnąć do Forman bo jej pozostale książki są fajniejsze od "zostań jeśli kochasz" :S

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Jeju też uwielbiałam TVD ale przestałam ogladac z ponad rok temu :o hah na prawde fajne wyzwanie sklania do myslenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś stronię od książek Forman, chociaż nie wykluczam ich całkowicie. Być może któregoś razu przeczytam jakąś i diametralnie zmienię zdanie :D A co do TVD to miła niespodzianka, mimo że już nie oglądasz ;d Ale masz u mnie kolejnego plusa haha ^^

      Usuń
  3. TVD kiedyś oglądałam i zgadzam się, że serial jest o wiele lepszy od książki.:)
    Bardzo lubię czytać ten tag, jest jednym z fajniejszych w blogosferze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, odpowiedzi zawsze są bardzo ciekawe, a przy tym trzeba trochę pogłówkować, aby w ogóle przyporządkować jakiekolwiek tytuły do poszczególnych kategorii :)

      Usuń
  4. Też mnie nie ciągnie do kolejnych książek Forman, chociaż czytałam jedną książkę ale wydaje mi się, że są one zbyt proste. Ja musze w książce znaleźć coś 'mocnego' i widzę że ty chyba też tak masz :) Ciekawie ci to wyszło ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, też tak mam, a książki Forman wydają się właśnie zbyt proste :) I dziękuję! ♡

      Usuń
  5. TVD zdecydowanie. Serial (bo Damon i nie oszukujmy się że jest inaczej) jest o wiele wiele wiele lepszy od książek!!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A Damon robi większą część roboty w tym serialu :D ♡

      Usuń
  6. Ogladalam pierwszą część "Niezgodnej" I również nie jestem przekonana do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię trafiać na ten tag w blogosferze! Co do ostatniego zagadnienia, ja od siebie polecam serial True Blood, który również okazał się być lepszy niż seria książek o Sookie :)

    Pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tag jest rzeczywiście ciekawy :D Chciałam kiedyś zacząć oglądać ten serial, ale czy teraz się skuszę, to jeszcze zobaczymy :D

      Usuń
  8. U mnie ta pierwszą książką jest zdecydowanie Zostań jeśli kochasz. Mam wrażenie, że każdy ją uwielbia, ale dla mnie była kiepska :P
    Greya nie czytałam i nie zamierzam :P
    Ja również zdecydowanie nie jestem przekonana do Gayl Forman :P xD
    Co do Pamiętników Wampirów mam bardzo podobne zdanie co do twojego :D
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, nie przekonała mnie :/ Oo, co do TVD to miło mi to słyszeć ^^ <3

      Usuń
  9. Dzięki za nominację! :) Na pewno odpowiem na ten tag ale nad niektórymi pytaniami musze się zastanowić. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie jestem przekonana do prozy Gail Forman. W sumie przeczytałam dwie jej książki "Ten jeden dzień" i "Ten jeden rok", które były w porządku, ale też szybko zatarły się w mojej pamięci.
    "Pamiętniki wampirów" oglądałam, ale w końcu się znudziłam i porzuciłam go chyba na 4 sezonie, tzn. 4 jeszcze obejrzałam, ale z tego co pamiętam, to nie do końca.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób miało z TVD tak jak Ty. Nie oszukując się, trzy pierwsze sezony były najlepsze i przy 4 łatwo można było się zniechęcić. Jednak mimo wszystko, jeśli chciałabyś jeszcze kiedyś wrócić do oglądania to zachęcam, bo niektóre odcinki były warte poświęconego czasu :D

      Usuń
  11. A ja większość na opak! Gayle Forman uwielbiam, chociaż do tej pory czytałam tylko dwie z jej książek. Niezgodna czeka na mojej półce, a Buszującego w zbożu uważam za wspaniałą książkę ;) Zgodzę się, że Holden był bardzo specyficznym bohaterem, jednak uważam, że to właśnie dzięki niemu powstała tak rewelacyjna powieść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Buszującego w Zbożu, jestem ogólnie ciekawa czy odebrałabym tę książkę inaczej za kilka lat. Podobno właśnie można wyrobić sobie o niej kilka zupełnie różnych od siebie opinii, zatem jeszcze kiedyś na pewno do tego wrócę i sama się przekonam :)

      Usuń
  12. Mam podobnie z serialem Pamiętniki wampirów :D Serial kocham, a książek nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA