NAJPIĘKNIEJSZE KSIĄŻKOWE OKŁADKI W POLSKICH WYDANIACH

 

WITAJCIE KOCHANI! ♥

Na ogół mówi się, że nie należy oceniać książki po okładce. Czy jednak nie jest tak, że bardzo często decydujemy się na zakup konkretniej lektury ze względu na jej piękne wydanie, które kusi już na pierwszy rzut oka?
Poniżej znajdziecie listę książek, które mnie osobiście urzekły swoimi pięknymi oprawami graficznymi!
(chodzi tutaj tylko i wyłącznie o polskie wydania)
Przy okazji, może znajdziecie tutaj coś, co Was zainteresuje? ^^









  
1. ,,Strasznie Głośno, Niesamowicie Blisko''

Książka na którą poluję już od bardzo dawna, ponieważ na chwilę obecną jest niedostępna w księgarniach. Można znaleźć pojedyncze egzemplarze na allegro, olx bądź innych tego typu stronach, jednak jej ceny są niestety bardzo wysokie :( Jednak mimo to zamierzam się w nią jeszcze kiedyś zaopatrzyć, bo oprócz cudownej okładki książka zebrała bardzo dobre opinie, a patrząc na komentarze ludzi, którzy ją czytali, mam na nią coraz większą ochotę!













 2. ,,Zaklinacz Słów''

Jedna z moich ulubionych książek, która wprost ocieka magią wypływającą ze słów zawartych w jej tekście!

TUTAJ znajdziecie jej recenzję dostępną na tym blogu.

 






 3. Trylogia ,,Wszechświaty''


 Co prawda cykl tego autora nie cieszy się dobrym zdaniem na swój temat, jednak wydania wszystkich trzech części są niesamowicie piękne! Nawet papier w środku jest grubszy i solidniejszy niż w innych książkach. Na mojej półce stoi już pierwszy tom, czekając na swoją kolej, zatem w niedalekiej przyszłości pojawi się tutaj jego recenzja :D








4. ,,Losing Hope''

Kontynuacja ,,Hopeless'', a raczej historia opowiedziana z perspektywy Deana Holdera, którego poznajemy w poprzedniej części, uzupełnia fabułę młodej Sky o kolejne, ważne szczegóły. Okładka jest prosta, ale jeśli ktoś widział książkę w całości (i jej piękne ala purpurowe grzbiety, nie wspominając już o wnętrzu), wie, że w rzeczywistości wygląda nienagannie! Mnie kupiła już dawno temu.
TUTAJ recenzja na temat obu części.












5. ,,Był Sobie Pies''

No i jak tu się oprzeć takiemu uroczemu pyszczkowi? ♥
Książka i film obowiązkowe na mojej liście, ponieważ jak na razie nie miałam jeszcze okazji się za nie wziąć.
















 6. ,,Mroczna Materia''

Na zdjęciu nie wygląda aż tak korzystnie jak w rzeczywistości, jednak na żywo robi (przynajmniej na mnie) duże wrażenie! Dodatkowo twarda oprawa wzbogaca ją o jeszcze jeden plus.


TUTAJ  recenzja na blogu.











                 
7. ,,Wodny Nóż'' 

Nie słyszałam zbyt wiele o tej książce, ani aż tak bardzo mnie do niej nie ciągnie, ale trzeba jej oddać, że przyciąga spojrzenie *-*  

Polecam też zajrzeć do innych książek wydawnictwa Mag, które należą do serii Uczta Wyobraźni, bo wszystkie prezentują się wspaniale!
                                       





                                                                             


8. ,,Miniaturzystka''

Jedna z moich pozycji 'must read' .
A wydanie...♥ Sami oceńcie! 




















9. ,,Nigdy i Na Zawsze''

Kolejna pozycja, którą chcę koniecznie dorwać.
Tytuł, okładka, opis - wszystko bardzo zachęca do jej kupienia! 









10. ,,Jeden Dzień'' 

Oryginalne wydanie powieści Davida Nichollsa również nie wygląda na zdjęciu tak dobrze, jak w rzeczywistości.
Cała książka przypomina pocztówkę czy list, co z kolei nawiązuje do tematyki utworu. Piękna! 







 

 




11. Trylogia ,,Akademia Dobra i Zła''

Jedna z najmilej wspominanych przeze mnie serii! Niesamowicie bajkowa, z genialnymi ilustracjami w środku ♥  










 

12. ,,Paryż''

U mnie panuje zasada: ''Wszystko co związane z Paryżem musi być cudowne!''
Zatem według tego przekonania skoro jest wieża Eiffla, to całość musi być naprawdę warta uwagi^^  















 

13. ,,Księga Bez Tytułu''

  Całkiem ciekawy tytuł, który niedawno odkryłam.
Okładka taka jak widzicie - dla mnie bardzo interesująca i przede wszystkim wyróżniająca się na tle innych. 
















 

14. ,,List z Powstania''

Sama nie jestem do końca pewna, co konkretnie urzekło mnie w wyglądzie tej książki, ale powiedzmy, że po prostu prawie idealnie trafiła w mój gust, więc takim oto sposobem przywędrowała na tę listę.










  





15. ,,Samotność Odległych Gwiazd''

Nie wiem jak Wy, ale mnie ta okładka całkowicie oczarowała! Również fabuła wydaje się być dość ciekawa, a że lubię tego typu książki, to być może wkrótce także wpadnie w moje ręce.













Z pewnością jest jeszcze wiele innych książek, który byłyby warte pokazania ich tutaj, jednak na chwilę obecną nic innego nie przychodzi mi do głowy. Co raz odkrywam nowe perełki, które cieszą wzrok i proszą się o ich zakup.

Co sądzicie o okładkach książek zaprezentowanych powyżej?
Macie swoje ulubione wydania danych tytułów?
Koniecznie napiszcie w komentarzu!
♥   

36 komentarze:

  1. Losing Hope :) ale mam ochotę przeczytać "Był sobie pies" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka chodzi za mną od czasu, gdy o niej usłyszałam. Ale na razie nie mogę zebrać się do kupienia, bo jak zwykle zamówię za dużo tytułów na raz xd

      Usuń
  2. Wszystkie te okładki są śliczne, ale Był sobie pies bije od siebie takim ciepłem, że od razu chce się ją mieć na swojej półce. :)

    http://oddam-ci-ksiazke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście wszystkie prezentowane przez Ciebie okładki są wprost cudowne :) I z pewnością zapadające w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wszechświaty" praz "Akademia" są naprawdę przepiękne. "Był sobie pies" chwyta za oko. Reszta w sumie całkiem niezła :D Ja bym dorzuciła jeszcze "Silver"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są cudowne. Akademia jest dodatkowo pięknie wykończona w środku :) Zastanawiałam się nad Silver albo nad Muzą, jednak choć okładki mi się podobają, aż tak bardzo nie trafiły w mój gust, chociaż na pewno też przyciągają wzrok :D

      Usuń
  5. Niektóre z tych okładek również należą do moich ulubionych, na przykład Zaklinacz słów czy Losing Hope :) Z pięknych okładek polskich wydań przychodzą mi jeszcze na myśl "Szare śniegi Syberii" Ruty Sepetys.
    P.s. W tytuł posta wkradła Ci się mała literóweczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, słyszałam o tej książce, ale dopiero teraz sobie ją sprawdziłam i masz rację, ta okładka jest również piękna! I dzięki za zauważenie literówki, już poprawiłam :D ♡

      Usuń
  6. "Miniaturzystka", "List z powstania" oraz "Strasznie głośno, niesamowicie blisko" faktycznie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ❤ Szczególnie podobają mi się "Paryż", "Miniaturzystka" (chociaż mi jeszcze bardziej podoba się "Muza") i wszystkie trzy trylogii "Wszechświaty" :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się też nad Muzą, ale mi jednak Miniaturzystka spodobała się bardziej :D

      Usuń
  8. " Był sobie pies " <3 Muszę ją przeczytać! Okładka przesłodka. :D
    Mnie oczarowała okładka książek "Zanim się pojawiłeś" oraz "Margo" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okładka Zanim się Pojawiłeś też mi się bardzo podoba :D A jej treść jeszcze lepsza ♥
      Margo mam w planach przeczytać, bo strasznie ciekawi mnie ta książka, natomiast jej wydanie tak średnio przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  9. Przepiękne okładki!!! Napatrzeć się nie mogłam, a do tego poznałam kilko nowych książek... :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś książki, które mają naprawdę przepiękne okładki. Szczególnie 2 i 8, naprawdę śliczne :) Zobaczyłam tu również kilka interesujących pozycji, które są na pewno dla mnie ;)

    Pozdrawiam, Oliwia

    Zjadam Szminkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękności wybrałaś!
    Przypomniałaś mi, żebym w końcu ogarnęła Strasznie głośno, niesamowicie blisko

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już od dawna chcę kupić tę książkę, ale jej cena nie jest zbyt niska i wstrzymuję się cały czas z kupnem. A strasznie chciałabym mieć ją w swojej biblioteczce :)

      Usuń
  12. Aaa! Zakochałam się! Okładka "Zaklinacz słów" to cudo, jest naprawdę przepiękna. Bardzo chciałabym ją mieć na swojej półce:( Jak dla mnie przepięknie wydaną książką jest "Silver: Pierwsza księga snów" - zarówno zewnętrzna część, jak i wnętrze to jakieś arcydzieło.
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs! http://bookwormss-world.blogspot.com/2017/02/konkurs-do-wygrania-cien-wiatru.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do Zaklinacza Słów <3 Treść jest równie magiczna i piękna co okładka :D A Silver od środka nie widziałam, ale z zewnątrz to prawda, że jest bardzo ładna ^^

      Usuń
  13. Był sobie pies - jak ja strasznie chcę to przeczytać! *.* Okładka jest prześliczna! <3
    Z twojego zestawienia bardzo mi się podoba również okładka Zaklinacza słów. :)
    Pozdrawiam! :>
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie, jak tylko widzę gdzieś zdjęcia tej książki, to aż korci mnie żeby już teraz ją zamówić <3
      A Zaklinacz Słów jest ogółem cudowną książką :D

      Usuń
  14. Niestety ja zawsze oceniam książkę po okładce. Jeśli nie podoba mi się wydanie, często powieść jest skazana na porażkę i tracę tym satysfakcję z lektury. PS Świetne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest tak bardzo często. Rzadko kiedy interesuję się książkami, które mają brzydkie wydania. A już przeważnie takich nie kupuję. To u mnie spora wada, ale no cóż, taki charakter xd :(

      Usuń
  15. Podobają mi się okładki trylogii "Wszechświaty"

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr1 już kiedyś zwrócił moją uwagę, jeśli o okładkę chodzi. Po książkę nie sięgnę, ale ten projekt to kawał dobrej roboty.
    "Zaklinacza słów" wcześniej nie widziałam, ale jest przeurocza <3 Księgę bez tytułu dostałam zaraz po premierze i powiem Ci, że nigdy nie rozważałam jej w kategorii najładniejszej okładki :D Fajna jest, faktycznie, ale nigdy jakoś tymi kategoriami okładkowymi o niej i o kontynuacji nie myślałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o Księdze Bez Tytułu ogólnie bardzo mało słyszałam, a natknęłam się na nią przypadkiem :D To jest akurat książka, a raczej książkowa okładka, która czymś mnie kupiła. Nie da się tego logicznie wyjaśnić, ale po prostu sama w sobie strasznie mi się podoba :D

      Usuń
  17. Ja z tej listy wyeliminowałabym jedynie Jeden dzień, ponieważ nie do końca jestem zachwyconą tą okładką. Dodałabym za to Zdobyć to co tak ulotne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że właśnie zapomniałam o tej książce :( Powinna się tutaj rzeczywiście znaleźć, bo okładka jest cudowna. Ale mówi się trudno ;)

      Usuń
    2. Teraz do tej listy dodałabym jeszcze Zakazane życzenie ;)
      A jeśli masz ochotę ją przeczytać to zapraszam na mój pierwszy Book Tour z powieścią o Aladynie w roli głównej ;)

      Usuń
    3. Tak, Zakazane Życzenie powinno się tu znaleźć, ale być może kiedyś napiszę drugą część tego posta z kolejnym zestawem pięknych okładek i tam ta książka pokaże się na pewno :D Dzięki za informację i być może wezmę w tym udział ^^

      Usuń

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA