LIEBSTER BLOG AWARD #1



Hej Kochani!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Ambitną Czytelniczkę,

 za co serdecznie dziękuję! 


Zatem, przejdźmy do pytań: 

 

 1. Idealna Książka do przeczytania na święta to...
Myślę, że połączenie opowiadań trzech znanych autorów, m.in. Johna Grenna w książce ,,W Śnieżną Noc'' przypadnie każdemu do gustu, zwłaszcza w okresie świątecznym :>

2. Co jest najlepszego w Świętach Bożego Narodzenia? 
Cały ten świąteczny klimat, sklepy przystrojone w bożonarodzeniowe ozdoby, świąteczne reklamy w telewizji oraz piosenki w radiu...Coś magicznego *-* 

3. Najlepsza książka tego roku?
Zdecydowanie ,,Atlas Chmur''! Genialnie połączenie ze sobą sześciu historii rozgrywających się w różnych czasach, tworzących piękną całość. Mała perełka literacka

4. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
Rodzina, nie tylko ta z krwi i kości, jak to się potoczne mówi, ale przede wszystkim każda jedna osoba, która przyczyniła się do tego, że jestem tu, gdzie jestem.

5. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach czytelniczych?
Od nowego roku zamierzam postawić sobie za wyzwanie 100 książek do przeczytania :D Trzymajcie kciuki!

6. Najlepsza rzecz, jaką dało ci blogowanie.
Cóż, mój blog istnieje stosunkowo zbyt krótko, jednak od długiego czasu jestem aktywna na swoim koncie na lubimyczytać i instagramie. Bez dzielenia się swoimi emocjami i wrażeniami po skończonej książce się nie obędzie, zatem możliwość udostępnienia słów, które tłuką mi się w głowie, to dla mnie bardzo dużo! 

7. Od jak dawna masz bloga? Cieszysz się, że go założyłaś? 
Hmm...Być może 2 lub 3 tygodnie, lecz mimo to udzielanie się na nim sprawia mi niemałą przyjemność ^^

8. Jak wyobrażasz sobie życie w 2100 roku?
Zdecydowanie zbyt dużo nowinek technologicznych. Zmodernizowane społeczeństwo nie brzmi zbyt obiecująco...

9. Która postać książkowa miała podobny charakter do Ciebie?
Chyba nie natknęłam się jeszcze na bohatera, który odzwierciedlałby prawdziwą mnie. Pierwszą postacią, jaka przychodzi mi do głowy jest Tessa z ,,Diabelskich Maszyn''.

10. Czytasz w podróży? 
Czytam wszędzie, gdzie się da, zatem tak, w podróży także :D

11. Otwórz jakąś książkę na stronie 100, jak brzmi 3 zdanie?
,,Słuchała mnie z uwagą, przekomarzała się i ilekroć byliśmy razem, brała mnie za rękę.'' - Nicholas Sparks ,,Ślub''


 Teraz oczywiście moje pytania oraz nominowane przeze mnie osoby:

1. Ile książek udało Ci się przeczytać w tym roku?
2. Jak brzmi tytuł, w którym obecnie się zaczytujesz?
3. Ile książek liczy Twoja domowa biblioteczka?
4. Gdybyś mógł/a wybrać dowolne 3 pozycje książkowe jako świąteczny prezent, byłyby to...?
5. Jak brzmią imiona Twoich ulubionych postaci książkowych?
6. Czy oprócz bloga posiadasz konta na innych portalach społecznościowych poświęconym książkom?
7. Twoi trzej ulubieni autorzy to...?
8. Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
9. Jakie są Twoje postanowienia na Nowy Rok?
10. Wolisz książki w wersji elektronicznej czy papierowej? Dlaczego?
11. Najbardziej wzruszająca książka przeczytana przez Ciebie w tym roku to...?


Nominuję:
1. Lay Reads
http://layreads.blogspot.com/

2. Klaudię
http://recenzjeklaudii.blogspot.com

3. Laurę
 http://laurusss.blogspot.com/

1 komentarze:

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA