CZYTELNICZE PODSUMOWANIE 2017 ROKU






SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! ✨

 Uwielbiam robić czytelnicze podsumowania, a te na koniec roku pozwalają na wyjątkowo duże pole do popisu. Jako że brałam udział w wyzwaniu 100 książek, które zresztą ukończyłam, pokażę Wam 100 tytułów, z jakimi spędziłam 2017 rok, oceny, jakie im wystawiłam, a później wybierzemy sobie spośród nich te najlepsze i najgorsze powieści.

To jak, ciekawi?

 

PRZECZYTANE KSIĄŻKI

                       1.              2.              3.             4.              5.             6.
 ,,Dary Anioła'' czytałam po raz drugi, ponieważ chciałam odświeżyć sobie moją ulubioną serię. Oceniałam ją już ponad 2 lata temu, ale dla powtórzenia nie będzie nowością, jeśli powiem, że każda z nich otrzymała 10 w ocenie.

                       7.             8.             9.            10.           11.             12.
                         8/10        9/10        3/10        7/10         3/10         9/10


                      13.             14.             15.           16.           17.           18.
                   8/10          8/10        7/10         6/10        9/10        5/10


                      19.          20.           21.            22.            23.           24.
                  10/10       9/10         1/10        4/10          6/10      5,5/10


                    25.             26.           27.            28.           29.           30.
                  6,5/10     10/10        8/10         10/10       1/10        2/10


                      31.            32.          33.           34.           35.           36.
                    8/10        7/10         7/10       6/10         7/10         8/10


                      37.          38.           39.            40.           41.            42.     
                   9/10       7,5/10       6/10         8/10        7/10       7,5/10


                    43.           44.            45.            46.          47.            48.
                   8/10         8/10       7/10         8/10        8/10         7/10


                     49.            50.           51.            52.            53.           54.
                   6/10         8/10         8/10         3/10        3/10        6/10


                     55.            56.           57.            58.           59.           60.
                   8/10         7/10          -/-            8/10        3/10         9/10
,,Wiecznie Głodny'' pozostaje bez oceny, ponieważ nie mam aż tak dużej wiedzy na przedstawiony w poradniku temat, by móc ją obiektywnie wyznaczyć.


                     61.          62.           63.           64.            65.           66.
                         2/10        6/10         9/10        7/10       5,5/10        7/10 



                           67.            68.            69.           70.            71.            72.
                  7/10        6,5/10       6/10        8/10         2/10         6/10


                       73.               74.              75.               76.                77.
                      7/10            6/10           6/10             3/10         10/10



                       78.              79.              80.              81.                82.
                     6/10           7/10             7/10           7/10              2/10


                        83.               84.               85.              86.              87.
                     5/10              6/10            5/10           7/10            7/10


                       88.              89.              90.               91.               92.
  2/10         8,5/10          4/10              7/10            3/10

                          93.                  94.                     95.                    96.
                       5/10                5/10                 7/10                    6/10

                         97.                      98.                    99.                  100.
                         9/10                   9/10               9/10                  5/10


Które z tych książek były najlepsze, a które najgorsze?

Wybrałam po 3 tytuły na podium w obu kategoriach, a także kilka wyróżnień dla powieści, które także okazały się naprawdę cudowne i warte uwagi.


NAJLEPSZE KSIĄŻKI 2017 ROKU


 

NAJGORSZE KSIĄŻKI 2017 ROKU




WYRÓŻNIENIA 




P.S. Jeśli chodzi o ,,Opowieści z Akademii Nocnych Łowców'' jest to, według mnie, najsłabsza książka Cassandry Clare, jednak w dalszym ciągu stoję murem za uniwersum Nocnych Łowców i nie mogłabym nie uwzględnić jej w tym rankingu.
P.P.S. Natomiast ,,Dary Anioła'' jako że w tym roku robiłam reread,  pokazałam jedynie w przeczytanych książkach. A tak jak wspominałam wcześniej, jest to moja ulubiona seria.


 
  • W tym roku udało mi się objąć patronatem moją pierwszą książkę, jaką jest ,,Ciemnokrąg', za co dziękuję serdecznie Panu Danielowi Koziarskiemu oraz wydawnictwu Novae Res. 
  • Nawiązałam współpracę z 8 wydawnictwami oraz 3 autorami książek. 
  • Konto na Instagramie obserwuje już 3244 osób, zaś na blogu 128, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem!



Nie jestem w stanie powiedzieć, ile dokładnie książek przybyło do mojej biblioteczki, ponieważ za niektóre się wymieniłam, inne sprzedałam, lecz z pewnością udało mi się odkryć mnóstwo perełek, do których z chęcią wrócę w przyszłości.


Na koniec chciałam podziękować Wam kochani, ponieważ to dzięki Waszym odwiedzinom, komentarzom oraz wszelkim rozmowom, jakie przeprowadziliśmy na moim bookstagramie czy blogu, dałam radę osiągnąć to, co do tej pory. 
Bez Was nie byłoby to możliwe.
Jesteście cudowni, każdy z osobna.

W nowym roku życzę Wam samych sukcesów oraz zrealizowania postawionych sobie celów.
I więcej czasu na książki oczywiście :D

____________________________________

A jak wygląda Wasz roczny ranking?
Ile książek udało Wam się przeczytać?
Które z nich okazały się najlepsze, a które najgorsze?

23 komentarze:

  1. Niesamowite - 1oo książek! Postawiłam sobie za cel przeczytanie tylu w tym roku, bo wiem, że mogę, ale jestem okropnym leniwcem, przez co ten rok kończę z 77 przeczytanymi pozycjami (+2 lektury zostały przeczytane na przymus, więc ich nie liczę).
    Ja w swoim podsumowaniu nie mówiłam ani o najgorszych pozycjach, ani o najlepszych, bo jako tako złych nie spotkałam, a dobrych było naprawdę bardzo dużo i nie miałabym serca robić im żadnych TOPek. ;)
    Wzajemnie - oby ten rok przyniósł Ci wiele radości i satysfakcji z tego, co robisz i co chcesz robić (no i wiadomo - dużo książek, czasu na książki etc.). ♥

    Buziaki,
    Wilcza Dama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana! ♥
      Twój wynik jest również imponujący, wiele osób mogłoby o takim pomarzyć, więc czuj się zwycięzcą :D Często ciężko jest zrobić obiektywny ranking książek, szczególnie jeżeli ma się wybierać spośród tak dużej liczby, więc może to nawet i lepiej, że takowego nie przeprowadziłaś.

      Usuń
  2. Ogromna liczba przeczytanych książek! Podziwiam i gratuluję 💓 oczywiście pod wszystkim co napisałaś o Nocnych Łowcach i Cassie Clare się zgadzam! Władca Cieni złamał me serce i nie mogę uwierzyć, że musimy czekać za 3 częścią aż do 2019!😥 trzyma kciuki za wszelkie postanowienia i realizację planów 💓

    U mnie 57 książek, zaledwie 3-4 mogę zaliczyć do kiepskich, więc i tak dobry wynik 👌

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie 💓
    Kinga z bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ♥ Tobie również gratuluję świetnego wyniku!! A co do Nocnych Łowców to ja także ubolewam nad tym, że musimy czekać tak długo :( Ale coś czuję, że będzie warto!

      Usuń
  3. U mnie jedynie 18/19 książek przeczytanych. W tym roku nie było szału jednak mam nadzieje, że w 2018 roku to się zmieni :)
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że z perspektywy czasu (zwłaszcza, że w tym roku sama do tej pory przeczytałam zaledwie 2 książki), 18/19 książek to wynik, z którego także możesz być naprawdę zadowolona! Ważne żeby czytać dla siebie, dla przyjemności, a nie na ilość :D

      Usuń
  4. O jeju "Makbet" xd Okropna książka...
    Zaczęłam "Dary anioła", więc możesz być ze mnie dumna! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj i to jeszcze jak okropna!
      Jestem bardzo dumna :D Miłego czytania życzę :*

      Usuń
  5. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam jak małą dziewczynka, gdy tyle tytułów książek zobaczyłam, że przeczytałaś, a uważam za świetne i chcę, żeby inni czytali. :D To bardzo fajne uczucie. :D Gratuluję tyle przeczytanych książek! Ja przeczytałam niewiele więcej bo 107, więc bądźmy dumne. I życzę zaczytanego 2018!

    potegaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to teraz i ja bardzo cię cieszę! ♥ Kurcze, osiągnęłaś wspaniały wynik, gratulacje!! Wzajemnie :*

      Usuń
  6. Baaardzo dużo książek się Nam pokrywa, łącznie z ocenami :) Widać że mamy podobny gust, możemy sobie polecać książki ;) Bardzo cieszy mnie wysoka ocena przy "Opowieści o dwóch miastach" bo mam ja w planach na styczeń :)
    100 książek to rewelacyjny wynik, życzę Ci żeby w tym rok ubyło równie owocnie tym bardziej że stanowcza większość książek które przeczytałaś ma dość wysokie oceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mamy podobny gust, to jestem z tego powodu bardzo zadowolona :D
      Opowieść o Dwóch Miastach jest cudowną książką, być może niezbyt łatwą (w końcu za granicą jest ona lekturą), ale jak najbardziej wartą przeczytania :)
      Prawda, w tamtym roku trafiłam na mnóstwo świetnych książek i mam nadzieję, że w obecnym będzie podobnie. Tobie również życzę tego samego!!

      Usuń
  7. Kiedyś czytałam Akademię nocnych lowcow, ale nie dotrwałam do końca przedotatniej książki serii. Harry Potter to u mnie numer zawsze i wszędzie. Trylogia czasu oraz Niezgodna też bardzo mi się podobały. Lola bardzo mnie poruszyła i uważam, że to naprawdę wspaniała książka.
    Natomiast na swoją kolej do czytanie czeka "Jeśli tylko..." oraz "Kroniki Jaaru". Gratuluję wypełnienia wyzwania, ja nie wiem ile dokładnie przeczytałam, ale na pewno nawet nie połowe tego. W tym roku planuje sobie wszystko zapisywać :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Harry jest ponadczasowy, żałuję, że dopiero teraz wzięłam się za książki, bo oczywiście filmy oglądałam wiele razy, jednak nic nie zastąpi niezawodnej, papierowej wersji :D Zapisywanie swoich książkowych osiągnięć lub porządkowanie ich w jakikolwiek sposób to naprawdę przydatna rzecz, a przy okazji niezła frajda, więc warto spróbować ;)

      Usuń
  8. A ja przeczytałam tylko 46 książek. Dla mnie dużo, ale w porównaniu z Twoją listą to zdecydowanie "tylko". Gratuluję takiego wyniku! :) I patronatu oczywiście też Ci gratuluję!
    Nie przeczytałam zbyt wiele książek z Twojej listy. Ale "Promyczek" roztrzaskał mi serduszko :(
    Obyś w 2018 roku miała dwa razy większą listę! Wierzę w Twoje możliwości!

    Pozdrawiam,
    books-hoolic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuję za wiarę we mnie, aczkolwiek w tym roku trochę spuszczę z tempa :D ♥ Twój wynik jest tak samo świetny, możesz być z niego dumna!
      A Promyczek miażdży serducho :((

      Usuń
  9. Gratuluję wyniku.
    Życzę zaczytanego roku.
    Serdecznie pozdrawiam.:*
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale Ci to równo wyszło <3 Robiłaś to w tabelce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączenie zdjęć było robione w programie PhotoScape, cała reszta na bloggerze :D

      Usuń
  11. O, gratuluję tylu przeczytanych książek. Mój wynik był znacznie niższy. Wiele tytułów nam się pokrywa, np. "Był sobie pies", "Indeks szczęścia Juniper Lemon" czy "Prawdodziejka", ale po niektóre chciałabym dopiero sięgnąć. Życzę Ci jeszcze bardziej zaczytanego nowego roku :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę tego samego! Dziękuję ♥

      Usuń
  12. Jaką okrągłą liczbę udało Ci się ustrzelić :D Gratuluję! Również lubię robić wszelkiego rodzaju podsumowania - katalogować i analizować przeczytane książki.
    Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się ocenić książki na 1,2 ani 3 - chyba miałam szczęście ;) Zawsze coś je ratowało.
    "Promyczek" znalazł się w moim podsumowaniu i najlepszych książkach, ale roku 2016 :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA