[28] ,,MMA FIGHTER: SZANSA'' - RECENZJA [PRZEDPREMIEROWO]

  



Tytuł: ,,Szansa''

Autor: VI Keeland

Cykl: ,,MMA Fighter''

Wydawnictwo: Kobiece

Data wydania: 22 czerwca 2017

Ilość stron: 368 






,,To zabawne, co się dzieje, gdy czujesz, że nie masz już nic do stracenia. Wszystko, co mówisz, jest prawdą. Nie zastanawiasz się, nie owijasz w bawełnę. Gówno cię obchodzi, co ktoś myśli.''


W drugim tomie MMA Fighter główne skrzypce gra Vince - postać, którą Nico postanowił wziąć pod swoją opiekę w poprzedniej części. Kojarzycie tego bezpośredniego, wychowującego się pod dachem matki narkomanki trzynastolatka? 
To właśnie on. 
Lecz tym razem powraca nie jako młody chłopiec, a doświadczony, przystojny, pożądany przez wiele kobiet mężczyzna z krwi i kości, przygotowujący się do decydującej o jego karierze walki.
 Tymczasem Olivia Michaels walczy ze swoją konkurentką o dostanie wymarzonej posady. Dziewczyna jest pisarką, której wkrótce szef przydzieli zajęcie się niewygodnym dla niej artykułem, mogącym całkowicie pokrzyżować plany w jej życiu prywatnym.
Tak się składa, że dwójka naszych bohaterów zna się jeszcze z czasów szkolnych. Los ponownie krzyżuje drogi Vince'a i Liv, aby za chwilę znów sobie z nich zadrwić.




Pióro VI Keeland jest niesamowicie lekkie w czytaniu, choć równocześnie dojrzałe w odbiorze. Tym razem oprócz kuszącego erotyku dostajemy porządną dawkę wrażeń, które zapewnią nam liczne niespodzianki związane z przeszłością bohaterów, jak i te napotkane podczas posuwającej się bardzo szybko akcji. Ponownie narracja prowadzona jest na przemian przez Liv i Vince'a, co dodatkowo pomaga nam ich lepiej poznać od środka. Mamy tutaj ciekawie uzupełniające fabułę retrospekcje, lekkie zbliżenie na środowisko narkomanów i tym samym trudną przeszłość Stone'a oraz postacie, które coraz bardziej komplikują przedstawianą sytuację, wywołując na naszej skórze niemały dreszczyk emocji. Możliwość ponownego spotkania Elle i Nico była prawdziwą frajdą wywołującą ogromny uśmiech na mojej twarzy. Podczas gdy w poprzednim tomie obu postaciom brakowało nieco mocniejszego wyrazu, w tym mamy już do czynienia z barwnymi, niedającymi się nie lubić osobami, stanowiącymi świetne tło dla całej historii.





Uwierzcie, ,,Szansa'' nie jest kolejnym, tanim romansem przeznaczonym tylko i wyłącznie na wolne popołudnie, po który sięga się z braku lepszego zajęcia. To naprawdę bardzo dobrze napisana książka dostarczająca czytelnikowi podniesionego ciśnienia, łez i pikanterii w jednym. Dużym plusem jest także sportowa atmosfera wirująca w powietrzu podczas treningów i walk zawodników. MMA nie jest zbyt często spotykanym tematem w literaturze, zastępowanym zazwyczaj przez futbol czy koszykówkę, co stanowi następny plus tej książki. 









Pozostaje pytanie:
Czy ,,MMA Fighter: Szansa'' można przeczytać bez znajomości pierwszego tomu? 
Według mnie, o dziwo, tak. Wszelkie potrzebne do zrozumienia historii szczegóły zostały tutaj zgrabnie wplecione w tekst tak, by każdy mógł odnaleźć się w sytuacji. Wiadomo, lepiej abyśmy zachowali chronologię obu części, ale bez sięgania po ,,Walkę'' mogłoby się obejść. 


 Bardzo duże i przede wszystkim pozytywne zaskoczenie. Książka godna polecenia!

P.S. Okładki prezentują się...Aj, sami oceńcie! Kuszące, prawda? :D


,,Pewnego dnia ktoś pojawi się w twoim życiu i zrozumiesz, dlaczego nigdy nie wychodziło ci z kimś innym.''


Ocena - 7/10 



Za egzemplarz przedpremierowy dziękuję bardzo

 

17 komentarze:

  1. Okładki świetne, podobnie jak zdjęcie <3
    Czytałam Twoją recenzję poprzedniego tomu i już wtedy książka mnie zaciekawiła, a skoro mówisz, że ta część jest lepsza, to tym bardziej muszę się wziąć za obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥
      Bierz się za obie, szczególnie drugi tom powinien Ci się spodobać :D

      Usuń
  2. Jeszcze nie czytałam, ale są na mojej liście. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam do tej pory Gracza Vi Keeland i mam miłe wspomnienia z lektury, chociaż raczej traktowałam ją jako książkę na chwilkę, żeby coś tam przeczytać... Może z MMA Fighter sprawa wygląda nieco inaczej. Prawdopodobnie w wakacje może mi się zdarzyć sięgnąć po tę serię. A okładki... No rzeczywiście gorące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei Gracza nie czytałam, ale raczej ''Walka'' będzie czymś w jego stylu. ''Szansa'' prezentuje się już lepiej i pomimo że to też raczej książka na jeden raz, jest naprawdę bardzo dobra :D

      Usuń
  4. świetna recenzja, może kiedyś ją przeczytam. Ale kiedy ja na to wszystko znajdę czas?:)
    buziaki,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      Oj zdecydowanie powinni nam wydłużyć dobę o przynajmniej kilka godzin :(

      Usuń
  5. Książka wydaje się całkiem ciekawa, autorki nie znam więc muszę chyba szybko nadrobić :)
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/06/do-zobaczenia-nigdy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się całkiem ciekawa ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładki wspaniałe! Nie czytałam żadnej z części, ale spróbuje to jak najszybciej nadrobić bo widzę, że są warte uwagi! Dodatkowo chciałam powiedzieć, że robisz cudowne zdjęcia, Twój bookstagram jest niesamowity! Pozdrawiam i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest mieć je na swoim koncie :D
      Nawet nie wiesz, jak mi się ciepło na sercu zrobiło! Ślicznie dziękuję <3

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam książkę Gracz autorki i mi się podobała, dlatego z chęcią sięgnę po tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba to u Vi Keeland mi się najbardziej podoba - historie poboczne. Czy to wypływająca przeszłość, czy jakiś wątek w tle. W Graczu porwał mnie bardziej niż główna historia i za to naprawdę doceniłam tę książkę, choć nie jestem fanką romansowych powieści, to to nie jest zwykły romans :) Dobrze, że ta część również okazała się warta uwagi! :) Muszę w końcu sięgnąć po tę serię :D

    Pozdrawiam serdecznie :)))
    Cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń

BOOKSTAGRAM

Najchętniej Odwiedzane Posty

SZUKAJ

WYŚWIETLENIA